邦之日記

Thursday, February 21


估唔到雖然我同Jason無見咁耐,首曲同詞竟然可以一拍即合。今次我地決定將首歌叫做《尋音作樂》- 尋音,係形容我地呢半年o既經歷 ; 而作樂,就當然係個結局啦。我覺得呢首歌同我以前o的歌好唔同,好似首歌係真真正正屬於我(地?)o既咁。我仲搵左山村樂隊黎唱首歌添,你地聽下啦!

Tuesday, Janurary 15


YEAH!!!! 我要在此宣佈我同Jason o既夢幻組合要重出江湖喇!!!
Jason同我今朝見李老闆 (Jason’s 老闆), 佢不單止十分支持Jason重新同我搭檔,而且仲會出錢出力幫我地添!!
太好喇,我應承大家,我同Jason一定會全力以赴,做到最好,作好多好歌出黎!!!一定要勁過陳輝陽同林夕!!!

Jason 留低左幾隻字俾我:
那怕風雨 航道照舊 前路縱顛簸 一首快歌


Monday, December 24


我真係要係呢度好好多謝Elena,事關佢請左我去睇萬眾期待o既Musical “Shall We Talk”,真係超級精彩動人。
但係我今日最大o既收獲唔係可以睇到Musical,而係我竟然係散場o既時候撞返Jason!!! 我諗…. 經過上次o既日本之行,我真係諗通左好多,又搵到好多突破。今日我見番Jason,我居然一o的都唔嬲佢 (咁…. 其實我之前的確有o的唔?o既 =p),仲有一種… 莫名其妙的久別重逢o既感覺添!!
我亦都無放過見到Jason呢個機會,我就大膽咁同佢講「你想唔想夾返呀?」….
可惜… 佢話要問問佢老闆… 不過…. 我對Jason好有信心!!! 因為我仲可以感覺到佢對填詞o既理成為首屈一指填詞人o既渴望,好似以前一讓咁強烈!!

 

Thursday, December 20


終於都翻lei la香港lu…
離上一次我係呢個blog寫野都差唔多半年啦…
首先真係多謝晒Karen,好彩咁arm撞番佢ja…比我係佢屋企住o左咁耐
…仲教埋我跳舞哈哈!
不過呢次日本之旅的確睇到好多,學到好多,眼界大開。最重要o既就係我D靈感好似翻晒黎喇!!諗番起兩個月前o既我…真係有D不可思議…
Anyway,首新歌已經有頭緒,希望…大家都會鍾意啦!

<-- BACK TO CUCS 08 VARIETY SHOW WEBSITE